Nároky - zrušené nebo nekvalitní jazykové kurzy, nevrácení zálohy

V poslední době se začínají objevovat případy, kdy si klienti stěžují na služby různých jazykových agentur. Nedávno o tomto nešvaru informovaly Seznam zprávy v reportáží, která se týkala agentury Education First (EF): https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-jazykovy-...

Ve své praxi se nejčastěji setkávám s klienty s následujícími problémy:
- nevrácení zálohy při odstoupení od smlouvy ze strany klienta,
- neposkytnutí slevy v případě, kdy uskutečněný zájezd neodpovídal domluveným parametrům.

Často se klientům stane, že v okamžiku, kdy se na poskytovatele kurzu obrátí s tím, že požadují vrácení zaplacené zálohy při zrušení zájezdu nebo slevu z ceny kurzu, odpoví poskytovatel kurzu, že na nic nemají nárok. Klienti následně nechtějí dál bojovat, především v případech, kdy zjistí, že uzavřeli smlouvu ne s českým subjektem, se kterým komunikovali, ale se společností ze zahraničí.

V takových případech velmi doporučuji nenechat se odbít, a celou věc konzultovat s advokátem. Velmi často je výsledek analýzy případu ten, že účastník kurzu má nárok na vrácení zaplacené zálohy nebo v případě vady kurzu (odlišnosti mezi tím, co bylo objednáno, a tím, co bylo ze strany agentury skutečně poskytnuto

Pokud máte zájem Váš případ probrat se mnou, neváhejte mě kontaktovat.





Pište nebo volejte
Mgr. Michaela Garguláková, advokátka
ev. č. ČAK 19584, IČO 09930051
Dukelských hrdinů 567/52, 170 00 Praha 7