V poslední době se začínají objevovat případy, kdy si klienti stěžují na služby různých jazykových agentur. Nedávno o tomto nešvaru informovaly Seznam zprávy v reportáží, která se týkala agentury Education First (EF):
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-jazykovy-... Ve své praxi se nejčastěji setkávám s klienty s následujícími problémy:
- nevrácení zálohy při odstoupení od smlouvy ze strany klienta,
- neposkytnutí slevy v případě, kdy uskutečněný zájezd neodpovídal domluveným parametrům.
Často se klientům stane, že v okamžiku, kdy se na poskytovatele kurzu obrátí s tím, že požadují vrácení zaplacené zálohy při zrušení zájezdu nebo slevu z ceny kurzu, odpoví poskytovatel kurzu, že na nic nemají nárok. Klienti následně nechtějí dál bojovat, především v případech, kdy zjistí, že uzavřeli smlouvu ne s českým subjektem, se kterým komunikovali, ale se společností ze zahraničí.
V takových případech velmi doporučuji nenechat se odbít, a celou věc konzultovat s advokátem. Velmi často je výsledek analýzy případu ten, že účastník kurzu má nárok na vrácení zaplacené zálohy nebo v případě vady kurzu (odlišnosti mezi tím, co bylo objednáno, a tím, co bylo ze strany agentury skutečně poskytnuto
Pokud máte zájem Váš případ probrat se mnou, neváhejte mě kontaktovat.